Daca e sa punem intr-o balanta avantajele cumpararii de echipamente pentru copiere profesionala si pe cele ale inchirierii, cea de-a doua varianta este de departe cea mai buna. Nu ai costuri mari, ai doar un contract si acces la multiple servicii de calitate, abonamentul lunar nu e foarte mare, orice reparatie e facuta rapid, exact cand ai nevoie de ea. Inchirierea de copiatoare pare destul de simpla, semnezi contractul si ai echipamentele si serviciile pentru care ai platit. Simpla, in teorie. In practica trebuie sa fim atenti la o multime de lucruri pentru a ne asigura ca avem servicii eficiente si adaptate nevoilor noastre.
Inainte de inchiriere ar fi bine sa analizam cu atentie ofertele, sa ne interesam si la alti clienti cum au decurs lucrurile, daca tot ce promite firma este si pus in practica. Pe forumuri, in comentarii, din discutii cu prieteni, rude care au mai apelat la firmele de inchirieri copiatoare, avem multe variante prin care putem sa aflam informatii pretioase despre firmele pe care le vom solicita. Discutiile directe cu firma sunt importante, trebuie sa intrebam tot ce nu avem clar, sa vedem cum pun problema cei de acolo. Putem vedea ofertele lor pe site, le putem compara cu altele de la firme concurente, totul pentru a alege un contract pentru inchirieri copiatoare avantajos pentru noi si pentru compania noastra. Abonamentul ales trebuie sa fie cat mai „cuprinzator”, sa aveti consumabile copiatoare incluse, transport inclus gratuit, interventii rapide garantate, instruire personal de calitate si cele mai noi tipuri de copiatoare in ofertele firmei. Este bine sa va orientati spre abonamente ceva mai scumpe care includ si beneficii suplimentare, de care poate nu aveti nevoie pe moment, dar pe viitor s-ar putea sa fie foarte folositoare.
Inlocuirea copiatoarelor defecte, care au fost inchiriate de la firma este o alta optiune pe care ar trebui sa o aveti in abonamente. Nu se stie niciodata ce se intampla, asa ca trebuie sa puteti continua treaba si sa vi se puna la dispozitie alt echipament functionabil.
Inainte de inchiriere ar fi bine sa analizam cu atentie ofertele, sa ne interesam si la alti clienti cum au decurs lucrurile, daca tot ce promite firma este si pus in practica. Pe forumuri, in comentarii, din discutii cu prieteni, rude care au mai apelat la firmele de inchirieri copiatoare, avem multe variante prin care putem sa aflam informatii pretioase despre firmele pe care le vom solicita. Discutiile directe cu firma sunt importante, trebuie sa intrebam tot ce nu avem clar, sa vedem cum pun problema cei de acolo. Putem vedea ofertele lor pe site, le putem compara cu altele de la firme concurente, totul pentru a alege un contract pentru inchirieri copiatoare avantajos pentru noi si pentru compania noastra. Abonamentul ales trebuie sa fie cat mai „cuprinzator”, sa aveti consumabile copiatoare incluse, transport inclus gratuit, interventii rapide garantate, instruire personal de calitate si cele mai noi tipuri de copiatoare in ofertele firmei. Este bine sa va orientati spre abonamente ceva mai scumpe care includ si beneficii suplimentare, de care poate nu aveti nevoie pe moment, dar pe viitor s-ar putea sa fie foarte folositoare.
Inlocuirea copiatoarelor defecte, care au fost inchiriate de la firma este o alta optiune pe care ar trebui sa o aveti in abonamente. Nu se stie niciodata ce se intampla, asa ca trebuie sa puteti continua treaba si sa vi se puna la dispozitie alt echipament functionabil.
Comentarii
Trimiteți un comentariu