Folosit adesea drept mijloc de comunicare, steagul publicitar a devenit din ce in ce mai folosit in domeniul comunicarii si marketingului. Este un mijloc de comunicare cu un cost redus si cu o serie intreaga de avantaje, care il fac sa fie preferat de catre companii.
Un steag publicitar este realizat din panza, atasata la un catarg cu un sistem de mentinere la sol. Panza folosita pentru steaguri publicitare se poate personaliza, astfel incat orice companie isi poate alege imprimeul pe care il doreste si, de asemenea, si formatul.
Acest tip de mijloc de comunicare cu un impact vizual foarte mare este utilizat pentru a face cunoscut un produs, o companie, un eveniment sau un logo.
Dincolo de rezistenta sa crescuta la vant, la intemperii si chiar la raze UV, acest nou mijloc de comunicare are un numar foarte mare de avantaje. Datorita impactului vizual mare, steagul publicitar este usor de reperat si perfect pentru a atrage imediat atentia consumatorilor. Se poate expune atat la interior (pentru standuri, magazine, holuri, etc) cat si la exterior (pentru expozitii si targuri diferite). Datorita adaptabilitatii sale, poate fi utilizat pentru diferite scopuri si pentru diferite campanii.
Steagurile publicitare sunt un mijloc de comunicare care poate fi adaptat tuturor necesitatilor, cu conditia sa alegeti un producator de steaguri publicitare cat mai profi si cu experienta pe piata, care sa va ofere nu numai materiale de calitate, ci si consultanta si expertiza.
La Headprint, vorbim despre steaguri realizate din poliester 100% cu structura metalica, tratata anticoroziv, si printuri de o calitate excelenta, in culori vii, la o rezolutie de 1440 DPI, cu o inaltime intre 185 si 360 de centimetri.
Printurile sunt foarte rezistente, atat la intemperii, cat si la raze UV, ceea ce le face extrem de potrivite pentru instalarea la exterior in orice anotimp, si in orice conditii meteorologice.
Daca va doriti sa apelati la steaguri publicitare personalizate ca mijloc de promovare pentru business si nu stiti ce buget ar implica o astfel de masura, la Headprint gasiti un calculator care va ajuta sa vedeti de ce resurse financiare ar trebui sa dispuneti, in functie de cativa parametri. Astfel, puteti introduce pe calculatorul de pe site dimensiunile dorite, accesoriile si numarul de produse si veti primi inapoi calculul personalizat.
Un steag publicitar este realizat din panza, atasata la un catarg cu un sistem de mentinere la sol. Panza folosita pentru steaguri publicitare se poate personaliza, astfel incat orice companie isi poate alege imprimeul pe care il doreste si, de asemenea, si formatul.
Acest tip de mijloc de comunicare cu un impact vizual foarte mare este utilizat pentru a face cunoscut un produs, o companie, un eveniment sau un logo.
Dincolo de rezistenta sa crescuta la vant, la intemperii si chiar la raze UV, acest nou mijloc de comunicare are un numar foarte mare de avantaje. Datorita impactului vizual mare, steagul publicitar este usor de reperat si perfect pentru a atrage imediat atentia consumatorilor. Se poate expune atat la interior (pentru standuri, magazine, holuri, etc) cat si la exterior (pentru expozitii si targuri diferite). Datorita adaptabilitatii sale, poate fi utilizat pentru diferite scopuri si pentru diferite campanii.
Steagurile publicitare sunt un mijloc de comunicare care poate fi adaptat tuturor necesitatilor, cu conditia sa alegeti un producator de steaguri publicitare cat mai profi si cu experienta pe piata, care sa va ofere nu numai materiale de calitate, ci si consultanta si expertiza.
La Headprint, vorbim despre steaguri realizate din poliester 100% cu structura metalica, tratata anticoroziv, si printuri de o calitate excelenta, in culori vii, la o rezolutie de 1440 DPI, cu o inaltime intre 185 si 360 de centimetri.
Printurile sunt foarte rezistente, atat la intemperii, cat si la raze UV, ceea ce le face extrem de potrivite pentru instalarea la exterior in orice anotimp, si in orice conditii meteorologice.
Daca va doriti sa apelati la steaguri publicitare personalizate ca mijloc de promovare pentru business si nu stiti ce buget ar implica o astfel de masura, la Headprint gasiti un calculator care va ajuta sa vedeti de ce resurse financiare ar trebui sa dispuneti, in functie de cativa parametri. Astfel, puteti introduce pe calculatorul de pe site dimensiunile dorite, accesoriile si numarul de produse si veti primi inapoi calculul personalizat.
Comentarii
Trimiteți un comentariu