Cand discutam despre marketingul online nu avem cum sa nu amintim si despre SEO. Strategiile de optimizare pentru motoarele de cautare aplicate on site si on page pot sa eficientizeze campaniile de marketing, pot aduce trafic de calitate si conversii mai bune si mai multe. Optimizarea pentru motoarele de cautare aplicata unui site al unei companii care vinde servicii si produse presupune dezvoltarea unor strategii prin intermediul carora respectivul site sa fie usor de categorisit si de gasit. Practic potentialii clienti sunt atrasi pe site si indrumati catre anumite produse si servicii doar prin folosirea unor cuvinte cheie integrate in site sau printr-o structura speciala a site-ului.
Ceea ce isi doreste orice companie care si-a creat o prezenta online este obtinerea unei pozitii cat mai bune in rezultatele returnate la o cautare pe Google si mentinerea ei. SEO pune la dispozitie tehnici si instrumente de optimizare prin care promovarea si publicitatea online se simplifica si vanzarile sunt imbunatatite. Astfel, campaniile de marketing online pot fi planificate mai bine, investitiile in ele nu vor fi fara rost si toate rezultatele vor putea fi monitorizate in timp real sau la finalul campaniei. La baza optimizarii unor website-uri stau motoarele de cautare, de ele depinde intreg procesul de optimizare. Motoarele de cautare sunt niste programe care tot cauta continut nou si il indexeaza. Algoritmii motoarelor de cautare sunt complecsi si se bazeaza pe mai multi factori, de al meta tag-uri, folosite la evaluarea unor site-uri din punctul de vedere al continutului, link-urile inbound, care trimit spre site-ul respectiv si sunt folosite pentru atribuirea unui rank.
Alti factori importanti pentru motoarele de cautare si SEO sunt densitatea cuvintelor cheie, aceasta indica relevanta paginei respective in raport cu o anumita notiune, continutul, care trebuie sa fie de calitate si bine optimizat, fara prea multe cuvinte cheie. Beneficiile SEO pentru campania de marketing online sunt si ele numeroase. SEO mentine pozitia cat mai buna a site-ului in rezultatele returnate de catre motorul de cautare, deci va exista si un trafic de calitate mai mare pe site, rezultatele sunt perceptibile si usor de urmarit si analizat, costurile SEO sunt mici si reprezinta o strategie de marketing foarte eficienta.
Cu ajutorul SEO site-ul este mai usor de navigat pentru utilizatori si potentialii clienti, ei vor gasi rapid tot ce cauta, motoarele de cautare vor analiza mai usor si mai rapid continutul site-ului si il vor indexa mai bine. In fine, cu o campanie SEO bine pusa la punct credibilitatea brandului va fi mult mai mare, de unde si cresterea vanzarilor si a ratei conversiilor.
Ceea ce isi doreste orice companie care si-a creat o prezenta online este obtinerea unei pozitii cat mai bune in rezultatele returnate la o cautare pe Google si mentinerea ei. SEO pune la dispozitie tehnici si instrumente de optimizare prin care promovarea si publicitatea online se simplifica si vanzarile sunt imbunatatite. Astfel, campaniile de marketing online pot fi planificate mai bine, investitiile in ele nu vor fi fara rost si toate rezultatele vor putea fi monitorizate in timp real sau la finalul campaniei. La baza optimizarii unor website-uri stau motoarele de cautare, de ele depinde intreg procesul de optimizare. Motoarele de cautare sunt niste programe care tot cauta continut nou si il indexeaza. Algoritmii motoarelor de cautare sunt complecsi si se bazeaza pe mai multi factori, de al meta tag-uri, folosite la evaluarea unor site-uri din punctul de vedere al continutului, link-urile inbound, care trimit spre site-ul respectiv si sunt folosite pentru atribuirea unui rank.
Alti factori importanti pentru motoarele de cautare si SEO sunt densitatea cuvintelor cheie, aceasta indica relevanta paginei respective in raport cu o anumita notiune, continutul, care trebuie sa fie de calitate si bine optimizat, fara prea multe cuvinte cheie. Beneficiile SEO pentru campania de marketing online sunt si ele numeroase. SEO mentine pozitia cat mai buna a site-ului in rezultatele returnate de catre motorul de cautare, deci va exista si un trafic de calitate mai mare pe site, rezultatele sunt perceptibile si usor de urmarit si analizat, costurile SEO sunt mici si reprezinta o strategie de marketing foarte eficienta.
Cu ajutorul SEO site-ul este mai usor de navigat pentru utilizatori si potentialii clienti, ei vor gasi rapid tot ce cauta, motoarele de cautare vor analiza mai usor si mai rapid continutul site-ului si il vor indexa mai bine. In fine, cu o campanie SEO bine pusa la punct credibilitatea brandului va fi mult mai mare, de unde si cresterea vanzarilor si a ratei conversiilor.
Comentarii
Trimiteți un comentariu