Clientii magazinelor online au de cele mai multe ori varste foarte diferite. De la cei mai mici, de doar cativa anisori, pana la batrani, clientii cauta mereu calitatea si preturile cele mai bune atunci cand vor sa isi achizitioneze haine online ieftine. Fiecare categorie in parte cauta insa anumite tipuri de haine si este dispusa sa reactioneze la un anumit tip de promotie. Tinerii vor cumpara cam in 90% din cazuri haine online din cele mai noi colectii, haine cu croieli deosebite si materiale cat mai lejere, articole vestimentare care arata foarte bine si li se potrivesc personalitatii si stilului abordat.
Promotiile la care reactioneaza tinerii sunt cele in care reducerile depasesc 10% si ajung pana la 50%, cele cu anumite cadouri sau facilitati care ii pot ajuta sa economiseasca si ceva banuti. La randul lor, adultii isi cumpara haine mai rar decat tinerii, dar aleg articole vestimentare din colectii chiar si un pic mai vechi, haine mai ieftine, dar care arata la fel de bine si vin de la producatori de top. Practic adultii cauta mai intai calitatea, firma, si apoi pretul. Pentru ca au experienta si stiu sa aleaga o anumita haina, adultii se decid mai greu asupra unui articol, vor sa se documenteze, stiu sa aprecieze un anumit tip de material. Promotiile la care reactioneaza adultii sunt cele de sezon, cele cu reduceri destul de consistente, cele la produse care au materiale si croieli foarte bune. O categorie aparte de cumparatori sunt batranii. Ei nu se ghideaza neaparat dupa ultima moda, nu au asa de mare interes pentru colectiile cele mai noi si mai extravagante, batranii cumpara hainele care arata bine si care pot fi purtate la mai multe ocazii.
Mult mai cumpatati si mai conservatori decat adultii pana in 50 de ani, batranii prefera sa dea mai multi bani pe haine, le cumpara mai rar, dar cand le iau vor ceva de calitate superioara, materiale rezistente de la producatori cunoscuti. Promotiile la care reactioneaza batranii sunt cele cu reduceri consistente, peste 30-50% in general, avand in vedere si veniturile mai mici ale acestora fata de populatia activa.
Promotiile la care reactioneaza tinerii sunt cele in care reducerile depasesc 10% si ajung pana la 50%, cele cu anumite cadouri sau facilitati care ii pot ajuta sa economiseasca si ceva banuti. La randul lor, adultii isi cumpara haine mai rar decat tinerii, dar aleg articole vestimentare din colectii chiar si un pic mai vechi, haine mai ieftine, dar care arata la fel de bine si vin de la producatori de top. Practic adultii cauta mai intai calitatea, firma, si apoi pretul. Pentru ca au experienta si stiu sa aleaga o anumita haina, adultii se decid mai greu asupra unui articol, vor sa se documenteze, stiu sa aprecieze un anumit tip de material. Promotiile la care reactioneaza adultii sunt cele de sezon, cele cu reduceri destul de consistente, cele la produse care au materiale si croieli foarte bune. O categorie aparte de cumparatori sunt batranii. Ei nu se ghideaza neaparat dupa ultima moda, nu au asa de mare interes pentru colectiile cele mai noi si mai extravagante, batranii cumpara hainele care arata bine si care pot fi purtate la mai multe ocazii.
Mult mai cumpatati si mai conservatori decat adultii pana in 50 de ani, batranii prefera sa dea mai multi bani pe haine, le cumpara mai rar, dar cand le iau vor ceva de calitate superioara, materiale rezistente de la producatori cunoscuti. Promotiile la care reactioneaza batranii sunt cele cu reduceri consistente, peste 30-50% in general, avand in vedere si veniturile mai mici ale acestora fata de populatia activa.
Comentarii
Trimiteți un comentariu