Candva promovarea unui cabinet se sprijinea exclusiv pe recomandările facute de pacienti. Astazi, plecand de la o cantitate masivă de opțiuni, adăugând evoluția tehnologiei și a canalelor de comunicare, actul de decizie privind alegerea medicului se bazează pe o documentare riguroasă si pe multiple surse. Internetul este mai nou un instrument la indemana tuturor și tocmai eficienta sa a dus la transformarea lui intr-o necesitate a vieții de zi cu zi. Problema este ca devine din ce în ce mai complicat sa filtram informatiile relevante dintre valurile de date ce se revarsă peste noi în timp ce navigam prin mediul online.
Publicitatea ofera oricarei activitati medicale un aspect atragator, cu servicii de calitate, asa ca omul de rand, in nazuinta lui de a-și contura o imagine obiectiva, isi îndreaptă atentia către opiniile pacientilor sai, in cazul medicilor. Nici unui medic nu-i prinde bine, ca in mediul online sa aiba recenzii negative sau reclamatii. Centrul de Cercetare a Opiniilor Clienților aplica algoritmul in mediul online si realizează, in mod independent, observații asupra cabinetelor, centrelor si clinicilor medicale cercetate si verificate, folosind software-ul de specialitate creat de compania poloneză CBOK Ltd.
In trei zile lucratoare, cabinetul dumneavoastra va fi verificat si observat cu ajutorul algoritmul nostru - Coeficientul de Opinie , care valorizează totalitatea opiniilor negative existente la adresa ei în mediul online, denumite "fraze sensibile" – cuvinte, sintagme, fraze scrise care reclamă locatia dumneavoastra medicala, cat si alte reclamatii care pot dauna imaginii si credibilitătii activitatii medicale.
Mii de firme din Romania au apelat deja la Certificatul “Firma de incredere” si, printre acestea, se afla numeroase centre si cabinete medicale. Asa ca, daca vrei sa devii mai cunoscut si sa prezinti cu mandrie parerea pacientilor tai despre tine ca medic, atunci foloseste Certificatul “Firma de Incredere” pentru a-ti demonstra competentele. Autocolantele cu logo-ul “Firma de Incredere” si E-cardul din site-ul www.firmadeincredere.ro au rolul de a face vizibilă apartenenta cabinetelor si clinicilor medicale la proiectul desfasurat la nivel european, fapt ce va spori credibilitatea.
Pacientii va vor gasi mai usor cu ajutorul logo-ului “Firma de Incredere” si intr-adevar multi pacienti au nevoie de Medici de Incredere!
Publicitatea ofera oricarei activitati medicale un aspect atragator, cu servicii de calitate, asa ca omul de rand, in nazuinta lui de a-și contura o imagine obiectiva, isi îndreaptă atentia către opiniile pacientilor sai, in cazul medicilor. Nici unui medic nu-i prinde bine, ca in mediul online sa aiba recenzii negative sau reclamatii. Centrul de Cercetare a Opiniilor Clienților aplica algoritmul in mediul online si realizează, in mod independent, observații asupra cabinetelor, centrelor si clinicilor medicale cercetate si verificate, folosind software-ul de specialitate creat de compania poloneză CBOK Ltd.
In trei zile lucratoare, cabinetul dumneavoastra va fi verificat si observat cu ajutorul algoritmul nostru - Coeficientul de Opinie , care valorizează totalitatea opiniilor negative existente la adresa ei în mediul online, denumite "fraze sensibile" – cuvinte, sintagme, fraze scrise care reclamă locatia dumneavoastra medicala, cat si alte reclamatii care pot dauna imaginii si credibilitătii activitatii medicale.
Mii de firme din Romania au apelat deja la Certificatul “Firma de incredere” si, printre acestea, se afla numeroase centre si cabinete medicale. Asa ca, daca vrei sa devii mai cunoscut si sa prezinti cu mandrie parerea pacientilor tai despre tine ca medic, atunci foloseste Certificatul “Firma de Incredere” pentru a-ti demonstra competentele. Autocolantele cu logo-ul “Firma de Incredere” si E-cardul din site-ul www.firmadeincredere.ro au rolul de a face vizibilă apartenenta cabinetelor si clinicilor medicale la proiectul desfasurat la nivel european, fapt ce va spori credibilitatea.
Pacientii va vor gasi mai usor cu ajutorul logo-ului “Firma de Incredere” si intr-adevar multi pacienti au nevoie de Medici de Incredere!
Comentarii
Trimiteți un comentariu