Back-upul unui sistem de computer este imperativ, in special in mediul de afaceri in care managementul problemelor trebuie sa fie in mintea personalului, in orice moment. Imaginati-va haosul care poate avea loc daca ar fi gata sa se prabuseasca sistemele sau reteaua este infectata cu un virus nedorit care corupe toate fisierele. Veti pierde informatii valoroase de la datele conturilor pentru clienti la facturi si informatii despre produse, la nivelul stocurilor si mult mai multe.
Acesta este motivul pentru care este imperativ ca fiecare companie care utilizeaza un calculator sa se asigure ca computerele lor sunt sustinute in mod eficient. Cea mai mare problema este ca majoritatea companiilor inca folosesc metode traditionale vechi. Sistemele de back-up pe hard disk-uri externe, care se stocheaza intr-un birou nu sunt situatia ideala in conditii de siguranta. In caz de incendiu sau inundatii, este posibil ca nu numai computerele sa se deterioreaze, iar conditiile de siguranta sunt compromise, ceea ce afecteaza unitatile interioare, ceea ce inseamna ca din nou se pierde totul. Dezastrele informatice sunt cunoscute prin faptul ca ele costa companiile sume imense in fiecare an, acesta fiinf motivul pentru care trebuie sa fie pregatite. Nu conteaza daca aveti o mica lucrare la biroul de acasa sau conduceti o mare corporatie, importanta sistemului dvs. de backup este exact la fel. O alta problema care se intalneste la cu metodele traditionale de backup este ca membrii echipei vor stabili o ora anume, la sfarsitul fiecarei saptamani, pentru copierea de rezerva a fisierelor lor pentru saptamana aceea. In timp ce acest lucru este util, nu e destul de bun. In cazul in care ceva este in neregula cu computerul, veti fi pierdut valoarea muncii din intreaga saptamani. Daca toate sistemele sunt infectate sau au aceeasi soarta, atunci pierdeti saptamani de munca pe fiecare calculator in birou.
Dupa cum va puteti imagina, acest lucru inseamna multe de ore de lucru si, eventual, perderi insemnata de venituri potentiale. Solutiile cloud de rezerva sunt o alegere de top pentru multe companii de azi care doresc sa se asigure ca informatiile si datele lor sunt in siguranta si la indemana tot timpul. Aceasta este o solutie accesibila, care va permite sa platiti pentru ceea ce aveti nevoie. Pentru companiile mai mici, veti gasi optiuni pe care le puteti utiliza cu o cantitate mai mica de spatiu de stocare online si de care aveti nevoie, adaugand mai mult spatiu pe masura ce afacerea creste. Este un tip de sistem modular, care sa satisfaca companii de orice dimensiune cu usurinta intr-un mod complet.
Beneficiul solutiilor de cloud backup este ca puteti accesa datele stocate oricand, de oriunde. Acest lucru inseamna ca, daca ajungeti acasa si va dati seama ca ati uitat sa emiteti o factura sau document important, il puteti face in confortul casei dvs. la propriul computer personal cu jurnalul si informatiile pe care le-ati furnizat. Tot ce aveti nevoie pentru a utiliza stocarea cloud de rezerva este o conexiune la Internet. Aceasta inseamna ca puteti accesa datele de pe telefon, tableta sau computer, in orice moment. Acest lucru este foarte avantajos pentru manageri si directori de companii care doresc sa continue sa lucreze dupa ore, dar parasesc biroul. Mai mult, atunci cand utilizati acest tip de solutie, veti gasi ca backupul este stocat pe site, aceasta reducand riscul ca toate datele sa fie distruse in caz de incendiu sau alt dezastru.
Cu informatiile avute la birou, sunteti linistit ca le veti gasi acolo oricand cand va fi nevoie de ele. In plus, veti vedea ca sistemul este automat. Nu riscati ca sistemul sa nu functioneze zile in sir. Cand un document este salvat sau un raport intocmit, sistemul se va sustine in mod automat pana la final, astfel incat stiti ca datele de rezerva sunt intotdeauna actualizate si ferite de pericole.
Acesta este motivul pentru care este imperativ ca fiecare companie care utilizeaza un calculator sa se asigure ca computerele lor sunt sustinute in mod eficient. Cea mai mare problema este ca majoritatea companiilor inca folosesc metode traditionale vechi. Sistemele de back-up pe hard disk-uri externe, care se stocheaza intr-un birou nu sunt situatia ideala in conditii de siguranta. In caz de incendiu sau inundatii, este posibil ca nu numai computerele sa se deterioreaze, iar conditiile de siguranta sunt compromise, ceea ce afecteaza unitatile interioare, ceea ce inseamna ca din nou se pierde totul. Dezastrele informatice sunt cunoscute prin faptul ca ele costa companiile sume imense in fiecare an, acesta fiinf motivul pentru care trebuie sa fie pregatite. Nu conteaza daca aveti o mica lucrare la biroul de acasa sau conduceti o mare corporatie, importanta sistemului dvs. de backup este exact la fel. O alta problema care se intalneste la cu metodele traditionale de backup este ca membrii echipei vor stabili o ora anume, la sfarsitul fiecarei saptamani, pentru copierea de rezerva a fisierelor lor pentru saptamana aceea. In timp ce acest lucru este util, nu e destul de bun. In cazul in care ceva este in neregula cu computerul, veti fi pierdut valoarea muncii din intreaga saptamani. Daca toate sistemele sunt infectate sau au aceeasi soarta, atunci pierdeti saptamani de munca pe fiecare calculator in birou.
Dupa cum va puteti imagina, acest lucru inseamna multe de ore de lucru si, eventual, perderi insemnata de venituri potentiale. Solutiile cloud de rezerva sunt o alegere de top pentru multe companii de azi care doresc sa se asigure ca informatiile si datele lor sunt in siguranta si la indemana tot timpul. Aceasta este o solutie accesibila, care va permite sa platiti pentru ceea ce aveti nevoie. Pentru companiile mai mici, veti gasi optiuni pe care le puteti utiliza cu o cantitate mai mica de spatiu de stocare online si de care aveti nevoie, adaugand mai mult spatiu pe masura ce afacerea creste. Este un tip de sistem modular, care sa satisfaca companii de orice dimensiune cu usurinta intr-un mod complet.
Beneficiul solutiilor de cloud backup este ca puteti accesa datele stocate oricand, de oriunde. Acest lucru inseamna ca, daca ajungeti acasa si va dati seama ca ati uitat sa emiteti o factura sau document important, il puteti face in confortul casei dvs. la propriul computer personal cu jurnalul si informatiile pe care le-ati furnizat. Tot ce aveti nevoie pentru a utiliza stocarea cloud de rezerva este o conexiune la Internet. Aceasta inseamna ca puteti accesa datele de pe telefon, tableta sau computer, in orice moment. Acest lucru este foarte avantajos pentru manageri si directori de companii care doresc sa continue sa lucreze dupa ore, dar parasesc biroul. Mai mult, atunci cand utilizati acest tip de solutie, veti gasi ca backupul este stocat pe site, aceasta reducand riscul ca toate datele sa fie distruse in caz de incendiu sau alt dezastru.
Cu informatiile avute la birou, sunteti linistit ca le veti gasi acolo oricand cand va fi nevoie de ele. In plus, veti vedea ca sistemul este automat. Nu riscati ca sistemul sa nu functioneze zile in sir. Cand un document este salvat sau un raport intocmit, sistemul se va sustine in mod automat pana la final, astfel incat stiti ca datele de rezerva sunt intotdeauna actualizate si ferite de pericole.
Comentarii
Trimiteți un comentariu