In universul Internetului a avea idei nu e suficient. Ai nevoie de multa rabdare, de o optimizare cat mai buna pentru motoarele de cautare si de oameni profesionisti, stapani pe domeniul lor, care sa te indrume daca esti la inceput de drum. In ultimii zece ani au aparut si pe piata romaneasca firme it care ofera servicii web de calitate, in contextul dezvoltarii afacerilor online intr-un ritm ametitor. Tocmai pentru ca sunt asa de multe si fiecare incearca sa scoata in evidenta ce are mai bun de oferit trebuie sa fiti foarte bine informati inainte de a face o alegere.
Inainte de toate, trebuie sa va interesati daca firma respectiva e cunoscuta, sa vedeti cam ce clienti a avut, cum arata site-urile acum, dupa ce firma si-a facut treaba, cam ce trafic au, daca au reusit sa se relanseze, daca exista comentarii negative pe forumuri. Urmatorul pas ar fi sa analizati cu atentie serviciile web oferite si sa vedeti daca sunt puse si in practica pe exemplele de site-uri gestionate din portofoliul afisat. De regula, serviciile puse la dispozitia clientilor includ analiza cuvintelor cheie, a site-ului, a concurentei si stabilirea unei strategii, alegerea cuvintelor cheie potrivite nisei si traficului pe care il poate genera nisa respectiva. Se mai adauga optimizarea on-site-tag-uri, meta tag-uri, alt tag-uri pe imagini, tot ce tine de formatarea textului, validarea HTML, crearea de sitemap-uri, verificarea continutului optimizat, dar si link building-ul, link-uri interne, externe, inbound links.
Nu trebuie sa lipseasca inscrierea in motoare de cautare si directoare web relevante, o monitorizare stricta a rezultatelor cu raportari periodice si crearea de pagini web, alegerea unui software de gestiune tip platforma web. Unele companii mai ofera crearea identitatii vizuale si adaptarea ei in functie de mediile pe care urmeaza a fi livrata si afisata. Daca totul pare in regula, contactati firma, discutati cu departamentul relatii clienti, vedeti cum decurge discutia, cereti contracte de prestari servicii. La final, nu va ramane decat sa asteptati rezultatele si rapoartele. Alegerea se va dovedi buna sau proasta doar dupa cateva luni, cand optimizarea isi va face efectul.
Inainte de toate, trebuie sa va interesati daca firma respectiva e cunoscuta, sa vedeti cam ce clienti a avut, cum arata site-urile acum, dupa ce firma si-a facut treaba, cam ce trafic au, daca au reusit sa se relanseze, daca exista comentarii negative pe forumuri. Urmatorul pas ar fi sa analizati cu atentie serviciile web oferite si sa vedeti daca sunt puse si in practica pe exemplele de site-uri gestionate din portofoliul afisat. De regula, serviciile puse la dispozitia clientilor includ analiza cuvintelor cheie, a site-ului, a concurentei si stabilirea unei strategii, alegerea cuvintelor cheie potrivite nisei si traficului pe care il poate genera nisa respectiva. Se mai adauga optimizarea on-site-tag-uri, meta tag-uri, alt tag-uri pe imagini, tot ce tine de formatarea textului, validarea HTML, crearea de sitemap-uri, verificarea continutului optimizat, dar si link building-ul, link-uri interne, externe, inbound links.
Nu trebuie sa lipseasca inscrierea in motoare de cautare si directoare web relevante, o monitorizare stricta a rezultatelor cu raportari periodice si crearea de pagini web, alegerea unui software de gestiune tip platforma web. Unele companii mai ofera crearea identitatii vizuale si adaptarea ei in functie de mediile pe care urmeaza a fi livrata si afisata. Daca totul pare in regula, contactati firma, discutati cu departamentul relatii clienti, vedeti cum decurge discutia, cereti contracte de prestari servicii. La final, nu va ramane decat sa asteptati rezultatele si rapoartele. Alegerea se va dovedi buna sau proasta doar dupa cateva luni, cand optimizarea isi va face efectul.
Comentarii
Trimiteți un comentariu