Citeam azi un interviu cu Tereza Valcan in Daily Business. La un moment dat, vorbea despre promovarea catre publicul tanar. Si spunea ca cele mai bune metode de promovare catre acest segment sunt cele neconventionale. Sunt de acord, la fel cum sunt de acord cu ideea ca publicul tanar, definit drept generatiile Y, Z este greu de atins de campaniile de promovare. Tinerii nu gandesc clasic, au alt sistem de valori fata de generatiile trecute – asta da, noutate J, modelele culturale se schimba cu rapididate, nu petrec mult timp pe canalele clasice de comunicare. Sa comunice pe limba lor e o adevarata provocare pentru orice departament de marketing.
Intrucat fac parte din targetul mai sus mentionat, m-am gandit la cum mi-ar placea mie sa-mi fie comunicat un produs. Sa analizam putin care sunt sursele din care ma informez. Nu am televizor (va rog sa nu lesinati de uimire) si ascult radio ocazional. Tot ocazional citesc si presa scrisa. Petrec foarte mult timp pe internet, confirmand astfel teoriile si studiile care sustin ca cel mai potrivit canal de comunicare catre tineri este internetul. Din marea familie a proiectelor online, se pare ca ultima tendinta o reprezinta blogurile – cel mai recent proiect: Microsoft. Cu toate astea, in acest moment nu-mi vine in mine nicio campanie desfasurata pe online adresata tinerilor. Ma refer la una memorabila, fie prin abordare, fie prin rezultate. E posibil ca acum sa-mi scape ceva, dar, daca imi amintesc – sau imi amintesc altii – promit sa revin asupra temei.
Trecem peste internet si mergem mai departe. Ajungem la evenimente neconventionale, outdoor sau indoor. Cel mai recent care imi vine in minte e “Spalatoria AXE”, vazuta la Best Fest. Cu siguranta, a starnit curiozitatea. Lasand la o parte multimea de gura casca adunati pentru a admira fetele, cred ca a fost genul de abordare necoventionala care a prins. Au mizat pe sex-appeal (sex sells, we all know it), si-au ales foarte bine locatia, Best Fest e genul de eveniment unde targetul mai sus mentionat e prezent si s-au promvat destul de consistent.
Astept cu nerabdare si alte evenimente din sfera neconventionalului. Marketeri din lumea intreaga, convingeti-ne cat mai neconventional!
Intrucat fac parte din targetul mai sus mentionat, m-am gandit la cum mi-ar placea mie sa-mi fie comunicat un produs. Sa analizam putin care sunt sursele din care ma informez. Nu am televizor (va rog sa nu lesinati de uimire) si ascult radio ocazional. Tot ocazional citesc si presa scrisa. Petrec foarte mult timp pe internet, confirmand astfel teoriile si studiile care sustin ca cel mai potrivit canal de comunicare catre tineri este internetul. Din marea familie a proiectelor online, se pare ca ultima tendinta o reprezinta blogurile – cel mai recent proiect: Microsoft. Cu toate astea, in acest moment nu-mi vine in mine nicio campanie desfasurata pe online adresata tinerilor. Ma refer la una memorabila, fie prin abordare, fie prin rezultate. E posibil ca acum sa-mi scape ceva, dar, daca imi amintesc – sau imi amintesc altii – promit sa revin asupra temei.
Trecem peste internet si mergem mai departe. Ajungem la evenimente neconventionale, outdoor sau indoor. Cel mai recent care imi vine in minte e “Spalatoria AXE”, vazuta la Best Fest. Cu siguranta, a starnit curiozitatea. Lasand la o parte multimea de gura casca adunati pentru a admira fetele, cred ca a fost genul de abordare necoventionala care a prins. Au mizat pe sex-appeal (sex sells, we all know it), si-au ales foarte bine locatia, Best Fest e genul de eveniment unde targetul mai sus mentionat e prezent si s-au promvat destul de consistent.
Astept cu nerabdare si alte evenimente din sfera neconventionalului. Marketeri din lumea intreaga, convingeti-ne cat mai neconventional!
Comentarii
Trimiteți un comentariu